2008-04-10

Rododendron

Igår var jag på Hebbes och Filtens releasefest för deras senaste skiva, eller deras första full-längdare. Fast de har ju släppt en hel del på sidan, men utan ett vettigt skivbolag, så detta är deras debutplatta... Ämen fakkit! Du fattar.
Hur som helst var det en helt ok stämmning på Reisen och killarna körde sin precis lagomstora grej. Låten Sverigetrotters satte sig i huvudet direkt.
Jag, Mika och Babby smög iväg innan stället spårade. Inte läge att känna sig som en tallrik översaltad gammal gröt på jobbet (ja, man har faktiskt salt i gröt).

Fan, jag läste precis att Jackie Arklöv patenterade sitt namn den 4/4. Helsjukt... Han verkar vilja bli doktorand i historiesociologi. Haha, vilken hjälte. Och vilket straff att plugga till socionom när man sitter i finkan. För Sverige i tiden!
Hoppas han skriver en bok som kan hjälpa till med att motverka uppväxten av fler korkade kriminella psykopater.

Du! Ska du köpa mig en sen 25-årspresent, eller en tidig 30-års, så måste det genast bli ett par AKG K 701. Nästintill total fakking jävla perfektion. Kostar typ 2800:- men pengar är ju ingenting.


Branschen är ingenting.

Inga kommentarer: