Hur som helst var det en helt ok stämmning på Reisen och killarna körde sin precis lagomstora grej. Låten Sverigetrotters satte sig i huvudet direkt.
Jag, Mika och Babby smög iväg innan stället spårade. Inte läge att känna sig som en tallrik översaltad gammal gröt på jobbet (ja, man har faktiskt salt i gröt).
Fan, jag läste precis att Jackie Arklöv patenterade sitt namn den 4/4. Helsjukt... Han verkar vilja bli doktorand i historiesociologi. Haha, vilken hjälte. Och vilket straff att plugga till socionom när man sitter i finkan. För Sverige i tiden!
Hoppas han skriver en bok som kan hjälpa till med att motverka uppväxten av fler korkade kriminella psykopater.
Du! Ska du köpa mig en sen 25-årspresent, eller en tidig 30-års, så måste det genast bli ett par AKG K 701. Nästintill total fakking jävla perfektion. Kostar typ 2800:- men pengar är ju ingenting.
Branschen är ingenting.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar