"STOPP". Oskar and Veronica sitting in a tree, S-H-I-N-I-N-G...! Jag hoppas att er grej inte blir nån jävla Cruise/Holmes-grej.
Det är helt sjukt vad mycket olika bönsorter det finns, och då snackar jag inte religion kompis.
I Branschen är måndagar bäst!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar