Jag hittade en text,"Förändringarnas tid är i ständig rörelse", i mina utkast här och blev sjukt förvånad. Kände inte riktigt igen orden, och misstänker nu att
Christer Björkman har hackat in på min blogg och lämnat ett smått naivt och sarkastiskt stycke till min förundran.
Hmm, seems kinda fishy if you ask me...!

"Munspelsmannen utanför Åhlen's City har fixat en riktig bärbar stereo (med cd och allt!) som han lyssnar på medans han spelar. Innovativt... För den som inte minns hade han en rutten gammal bärbar radio med 23 cm antenn och läderrem. Jag undrar om inte han skulle kunna komma top-10 i en Eurovision-final. Ingela 'Plong' Forsman måste först bara svettas ut en sån där genialisk text som passar just honom."
Fast med närmare eftertanke så har "Björkman" åter igen öppnat mina ögon för denna jazzkaotiska harmonicavirtuos. Jag kan tänka mig en singel, "Life On The City Plate", med remixar av
M83,
Diplo och
Soulwax. Kan nog spåra!
Branschen är psykisk.
1 kommentar:
pling e det väl...eller
Skicka en kommentar